Re: Prosba - ma ktos plytke z "Entera" 01/96r ?

Autor: bart1awo <bart1awo_at_wp.wytnijto.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 23:42:51 MET DST

Użytkownik "Tomasz" <labeo7@poczta.onet.pl_usun> napisał >

> po pierwsze NTG, ale skoro juz napisales to nie lepiej podac o jakie
> "duperele" chodzi, byc moze ktos to ma na innej plytce albo dysku ;)

Chodzi o "duperele" do Btrieve'a (dla Pascala), ktore to, dzieki wlasciwej
Btrieve'owi i Pascalowi grupie (niestety nikt tam najwyrazniej nie mial
tego, czego potrzebuje), udalo mi sie namierzyc (niestety) tylko na tej
jednej plytce.
Czy mozesz mnie skierowac na bardziej stosowna dla mojej prosby grupe (w
odniesieniu do pytania o CD, nie do samego Btrieva) ? Bylbym wdzieczny.

Pzodrawiam!
Bartek