Re: starszy komputer - co wybrac

Autor: Andrzej <andrzej_i_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 22:39:08 MET DST

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:slrnco2lrm.k7p.januszek@lexx.eu.org...

> Do 200 zl i niezawodny? IMHO to oszukiwanie samego siebie.
>
> j.

hmm
niech no pomysle
plyta intel
procesor intel
markowy zasilacz
dysk
uruchamiam win 2k
dziala nie zaszybko, ale stabilnie, zwlaszcza ze sluzy TYLKO I WYLACZNIE do
internetu i klepania tekstow

nie potrzebuje asrockow i sempronow ani zadnych noname'ow

wolny sprzet nie oznacza zly
jak wytlumaczysz od 4 lat dzialajacy nonstopa router na p133 wart okolo 50
zl? jest niezwodny

andrzej