Re: HP LJ 1010 i problem...

Autor: bart1awo <bart1awo_at_wp.wytnijto.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 22:05:05 MET DST

Użytkownik "Boba" <devede@toya.net.pl> napisał

>jak sie pozbyc
> tego problemu - czy jest moze jakis programik ktory tto poprawi a moze
> trzeba zrobic cos innego???

Jest na to sposob, ktory ktos kiedys mi podpowiedzial... O ile dobrze
pamietam, to trzeba z programu dosowego drukowac do pliku (mozliwe ze
wystarczy zaznaczyc "drukuj do pliku" w windowsowych sterownikach drukarki,
ale moge sie mylic), i jednoczesnie musi byc odpalony windowsowy progam,
ktory bedzie "czuwal", i jesli w umowionym katalogu pojawi sie jakis plik,
to bedzie go wysylal juz prosto na drukarke USB. Mam nadzieje, ze pamiec
mnie nie zawiodla i nic nie pokrecilem - w razie, gdybys byl zainteresowany,
to moge jutro sprobowac odswiezyc swoje wiadomosci na ten temat, i sprobowac
zdobyc ten "czuwajacy" programik do windowsa, tylko przypomnij mi sie na
maila, najlepiej z rana.

Pozdrawiam!
Bartek