Re: 1 MB pamięci w drukarce - czy to nie za mało ??

Autor: Gabriel <geyb_at_polbox.com>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 21:43:24 MET DST

1MB to ilość niewystarczająca. Powiedzmy, że proste dokumenty tekstowe w
  300 dpi będą się drukować dobrze, ale już próba wydruku bardziej
skompikowanej grafiki nie powiedzie się. Na szczęście do większości
drukarek można kupić pamięć. Ja w swojej (6MP) mam aż 11MB, dzięki czemu
jeszcze nie spotkał mnie problem braku pamięci przy różnych wydrukach,
nawet tych bardziej skomplikowanych.

g.