Re: LG czy Liteon?

Autor: PolandMET.com <marcin_at_meteoryt.net>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 20:30:46 MET DST

Użytkownik "Chris" <actchris@aster.pl> napisał w wiadomości
news:clr20v$akq$1@inews.gazeta.pl...
> Internauta PolandMET.com (marcin@meteoryt.net) w wiadomości
> news:clqtu5$r6e$1@nemesis.news.tpi.pl nabazgrał(a):

> Poczytaj recenzje to się dowiesz,moge Ci powiedzieć że ma np. lepszy
odczyt
> płyty po nagraniu w stacjonarkach, mniejsze problemy z gorszymi płytami
> itp... Pamiaj jeszcze o specjalnych systemach przy nagrywaniu które
> poprawiają kompatybilnośc z napędami stacjonarnymi..

tak, z NAPEDAMI.
Tyle ze jak juz ktos cos ma to co najwyzej uzywa tego w/w slowa bez "I"
Ja mam tylko Thompsona DTH8000 stacnonarny DVD+R i jedno z drugim gra super,
wiec akurat w MOIM (moze odosobnionym) wypadku roznica miedzy Lite-Onem a
nawet Plexiem jest bez znaczenia.

Poza tym przez ostatnie 2 tygodnie nagralem 3 DVD+R wiec przemeczenie nikomu
nie grozi :) wiec i wydajnosc/trwalosc nie ma wiekszego znaczenia.

Marcin Cimała
Polskie Centrum Meteorytowe
http://www.PolandMET.com
http://www.Meteoryt.net