Re: HP 5510 ... komp WISI...POMOCY!!!

Autor: Yarko <eliaszek_at_hotmail.com>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 18:00:27 MET DST

> obojetnie jaki soft uzywasz ACDsee. Internet Explorer czy inny zawsze wisi
> NIGDY nie wisi w jakosci roboczej.... :(((( jestem w trakcie instalacji
> USB na sledziu...zobacze co bedzie...

sledz nie pomogl komp dalej wisi....
co sie stalo...mysle ze ten problem polega n atym ze drukarka HP 5510 nie
wspolpracuje z plyta gigabyte IPE1000 bo innego wytlumaczenia ja nie moge
znalezc...sprawdzalem wszystko lacznie z upgradem BIOSu...jesli ktos ma
jeszcze pomysly walic na PRIVA albo cos bo chyba sprzedam te drukarke...a co
mam z nia zrobic... :/