Re: Wymuszone formatowanie HDD

Autor: Amrek <gissen_at_tlenWYCIAC___TO.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 16:40:25 MET DST

Użytkownik "Reksio" <mislawek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:clqvk1$pfv$1@news.onet.pl...

> Sporawdź na stronie producenta czy są jakieś programy na tego typu
> sytyacje. Chyba wszyscy producenci udostępniają takie programy, ale
> zdarzają
> się "egzotyczne" dyski (np. PALLADIUM ) a nie podałeś typu dysku.

Chodzi o IBM 30GB - powiem wiecej : ten dysk pochodzi z WADLIWEJ serii o
ktorej bylo glosno na przelomie 2002/2003 roku! Mam go od nowosci tj. marzec
2003 . Z pelna swiadomoscia go kupilem bo cena byla niziutka.:)

> Przypuszczam że w Twoim przypadku i tak skończy się na użyciu hdd
> regeneratora ;).

Oczywiscie sprobuje tym programem. Aaa przed chwila zauwazylem ze tzw.
szybkie formatowanie dziala OK, natomiast komp zawiesza sie na twardym
formacie:(
Zawiesza sie pomimo ze mam szybciutki nowiutki kompik z Epox 8RDA+ i
Sempronem 1750 MHz @ 2100MHz :) i Kingston 256MB DDR RAM

> Zanim zrobisz low level format, mocno się zastanów, bo to
> może nie być najwyżej punktowana odpowiedź........

Zgadzam sie z Toba. Jesli HDD Regenerator nie pomoze to wtedy rozwaze opcja
uzycia tego brutalnego narzedzia ( o ile jest dostepne).