Re: Radeon 9800SE a Zasilacz 300W

Autor: PolandMET.com <marcin_at_meteoryt.net>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 16:15:03 MET DST

Użytkownik "GLide" <glide@WYTNIJterramail.pl> napisał w wiadomości
news:5c0uiirqevxt.pvhzu443h7gg.dlg@40tude.net...
> [...]
Fiaty

> Nie. Kupilem kiedys uzywany Fortron i ciagnie te graciarnie (SIG) bez
> wiekszych problemow - no moze po zmianie procka z @2400XP na @3300XP
troche
> czesciej wlacza sie 2gi bieg wentylatora (wczesnie tylko latem podczas
> silnych upalow przy max obciazeniu). Co jednak wazne zasilacz daje
stabilne
> i bez problemu mieszczace sie w normach napiecia. I tak od roku za cale
> 80zl :-), FSP300-60GTP, Zalman 6000AlCu]

To jaki Forteon ?
Jakis z allegro czy masz konkretny model ktory mam szukac ?
Kupic nowy czy uzywany, znaczy z nowej serii czy jakis taki wlasnie co byl
kiedys.

Wzialem dzis Chefteca 420W bo juz 360W raz oddalem, ale jak znow bedzie
pipczec w kompie to kurna kupuje cos innego.

Marcin Cimała
Polskie Centrum Meteorytowe
http://www.PolandMET.com
http://www.Meteoryt.net