AGP 4MB czy VooDoo2?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 15:51:44 MET DST

Lada dzien, bede mial slotowa plyte ze slotem AGP.
Chcialbym do niej wsadzic cos co odpowiada za wyswietlanie grafiki.
Otwieram szuflade i widze, ze mam kilka rzeczy do wyboru, ale szukam
najszybszej (dobre ;-) konfiguracji:
- S3 Virge PCI ale nie wiem ile MB, bo nie podaje przy starcie
- Hurricane 4MB AGP
- S3Trio 64 PCI chyba 1MB
- VooDoo2 12MB PCI

Czy moge zrobic tandem karta AGP + akcelerator na PCI?
Bo to by bylo chyba najlepsze wyjscie...

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055