Re: problemy z nagrywaniem

Autor: <toudee1_at_op.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 15:23:45 MET DST

> Usenet-szkodnik *toudee1WYTNIJTO@op.pl*, z uporem wartym lepszej sprawy
> wklepał, a w sekrecie Wam powiem, że było to *10/28/2004 2:44 PM*:
> Jakieś stare to NERO masz.
> Z tego co pamiętam takie historie zdarzały się przy  5.5.9.X.
> I tych plików naprawdę musiało byc sporo - przetestowana przeze mnie
> ilość to około 30 tys.
> Kiedyś obchodziłem problem zipując co większe katalogi.
> A ponieważ to przeważnie były DBFy to kompresowały się tak, że w sumie
> szkoda było płytki...
> :-)
> z.
> [...]

A dlaczego szkodnik 8-)
nie wiedziałem czy to problem sprzętu czy programu więc wklepałenm na peceta.
Wersja Nero Express 5.5.9.9. Plików 80 tylko wywaliło mi już 3 płytkę
początkowo chciałem nagrać całą i na kolejnych ograniczałem ilość folderów na
ostatniej tylko 1 i płytka i tak do kosza. Z tym spakowaniem to może być dobry
pomysł musze spróbować.

Pozdrowienia dla tropiciela szkodników.