Re: RAID 0 - brak przyspieszenia

Autor: Dar11 <xxx_at_yyy.com>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 15:09:39 MET DST

Witam wszystkich grupowiczow,

Rowniez zbudowalem macierz RAID-0 oparta na IT8212. Uklad ten mam wbudowany
w plyte GA- 7N400 pro2. Do testowania uzylem dyskow 2xWD800JB. Testowanie
zrobilem kopiujac 4.5 GB danych z partycji na partycje i z dysku na dysk
(dodatkowy dysk to WD160 z Win XP). Rezultat byly nastepujace:
macierz RAID-0 byla 2 razy ..... WOLNIEJSZA!!!! w kazdym tescie od
normalnego ATA.
Nawet przy skonfigurowaniu ukladu IT8212 jako regularne ATA, byl in
wolniejszy w moim tescie, rowniez 2 razy. Ogolnie mowiac uklad ten to
szmelc. Mozna do niego podlaczyc co najwyzej CD-ROM.

--
Dar