Re: Jaka Obudowa?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 14:55:46 MET DST

> Ooo... chylę czoło przed synkiem. Pewnie wiele ciekawostek z
> początków ery komputerów synek by poopowiadał...
No oczywiście miało być (1,5 roku)

> Z Codegenem - zgodzę się. A Modecomów chyba wiele nie widziałeś,
> więc pozwól, że się nie zgodzę :)
Oglądałem m.in. Feel bo chciałem ją kupić (szukałem obudowy ok 2 lat), ale
jest okropnie mała i nie poraża ani designem ani funkcjonalnością, od taka
zwykła, mała obudówka jakich kilkadzisiąt na półce.
Chieftec oprócz tego, że wygląda fajnie (ale to kwestia gustu) to ma kilka
ciekawych rozwiązań, za które z pewnością warto dopłacić. za 289 kupiłem
super obudowe i jestem zadowolony. Dla mnie plusy to:
1) luka nad zasilaczem
2) klapka zakrywa wszystko (synek)
3) ładny wygląd
4) gruba blacha
5) kosze na hdd, sanki na CD
6) 6 miejsc na wentyle
7) miejsce na filtr powietrza
8) duża szerokość i głębokość (mogłaby być większa)
9) staranne wykończenie - nie tnę palców co chwila do niej zaglądając
10) rozsądna cena
minusy:
1) trochę za płytka
2) dudnienie blach jak się je klepie ręką
3) brak audio na panelu
4) mocowanie wentyli trochę niepewne (wibracje)

--
[ Mariusz: Asus P4PE P4 2GHz 512 DDR333 NEC E700 @1024x768 Asus GF4Ti4200 ]
[ 128 MB AGPx8 Zalman ZM80D HP WinFast TV 2000 Exp. Zoltrix Cobra Hitachi ]