Re: Jaka Obudowa?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 13:23:03 MET DST

*Lamphead* napisał:

> Jaka obudowe dobrac , zeby nie byla chlamem, miala w sobie
> rozsadny zasilacz, i zeby nie kosztowala jakos kosmicznie?

Jeśli nie chcesz szaleć finansowo, to IMHO najlepszym rozwiązaniem
będzie jakiś Modecom bez zasilacza (jeśli taki dostaniesz) i do tego
kupiony osobno, przyzwoity zasilacz, np. Chieftec HPC-360-302-DF.

Z Modecomów szczególnie polecam Prime. Kupiłem ją jakiś czas temu
siostrze - znakomite wykonanie, solidna konstrukcja i całkiem niezły
design (właśnie z tego powodu ciężko ją dostać). Ponadto, po
własnych obserwacjach również skłaniałbym się ku Nice II i Magic II.

Jeśli chcesz włożyć trochę więcej kasy, może być coś z Chiefteca
i Anteca, ale nie spodziewaj się rewelacji. Generalnie jest niezły
wypas, ale kluczowe elementy tych obudów są tak skopane, że
znakomicie psują całokształt.

Najlepszym rozwiązaniem będzie, jeśli najpierw obejrzysz, jakie
rozwiązania stosuje się na całym świecie, ustalisz czego oczekujesz
od takiej obudowy i dopiero podejmiesz właściwą decyzję.

Pooglądaj sobie obudowy tych producentów:

Chieftec:
http://www.chieftec.pl/

Antec:
http://www.antec.com.pl/

Thermaltake:
http://www.thermaltake.com/

ENlight:
http://www.enlightcorp.com/

Cooler Master:
http://www.coolermaster.com/

Lian Li:
http://www.lian-li.com/

Casetek:
http://www.casetek.com.tw/

Q-Tec:
http://www.qtec.info/

Jeantech:
http://www.jeantech.com/

Suntek:
http://www.suntekgroup.com/

SilverStone:
http://www.silverstonetek.com/

Compucase:
http://www.compucase.de/

Chenbro:
http://www.chenbro.com.tw/

In Win:
http://www.in-win.com.tw/uk/index.html

A-Top:
http://www.a-top.com/

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/