ECS K7S5A +karta dzwiękowa

Autor: Kamil Warzecha <kamwar_at_o2.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 11:29:53 MET DST

Kilka dni temu nabylem karte dzwiękową C-Medi a dokladnie model 8738 a na
plycie głownej mam zintegrowana karte dzwiękowo (jak w tytule) czy jest
jakis sposób zeby wyłaczyc dzwiek na plycie? mam glosniki w systemie 5.1
(Manta) ale nie moge ich ustrawic aby w tym systemi graly (podejzewam ze to
wina dzwiekowki na plycie glowne, czy ktos cos takiego robil? ewentualnie
jakie jest najlepsze rozwiazanie tego problemu?
pozdrawiam
Kamil