Re: Nowe obudowy Chieftec :)

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 09:49:51 MET DST

*Szymon Wróblewski* napisał:

> Dla mnie seria BX to tak z dyskami montowanymi rownolegle

Tak było zaraz po wprowadzeniu tej serii do produkcji. Chwilę
później powstała seria CX, a przy okazji ujednolicono również BX.
Ja mam BX-01-SL-SL-SL i dyski montowane są prostopadle (bokiem)
do obudowy na fioletowych zaczepach.

> (CX ma dyski montowane prostopadle do obudowy - co jest dla
> mnie zdecydowanie lepszym rozwiazaniem.

Rozwiązanie jest niewątpliwie dobre, ale tylko wtedy, gdyby obudowa
była szersza. Przy obecnym rozwiązaniu, po podłączeniu kilku dysków
nie da się zamknąć boku obudowy. Mi udało się zmieścić 4 dyski, a
kable upchałem między nimi. Więcej nie wejdzie za żadne skarby.
Kolejny dysk musiałem już zamontować pod napędem FDD.

> Nawet na chieftec.pl BX jest inny niz CX

Uwierz mi: różnica wynika tylko ze zdezaktualizowania zdjęć. Jeśli
chcesz ustalić, czy masz do czynienia z aktualnym zdjęciem,
przyjrzyj się na klapkę zakrywającą porty USB/FireWire/audio. Jeśli
jest na nich napis Chieftec - masz do czynienia z nową obudową
będącą obecnie w sprzedaży. Jeśli napisu nie ma - jest to stara
buda, której już nigdzie nie kupisz (chyba, że na allegro).

Przykład:
- stary BX-03-SL-SL-SL:
http://www.chieftec.pl/GFX/duze/BX-03-SL-SL-SL.jpg
- nowy BX-03-SL-SL-SL:
http://sklep.komputronik.pl/pliki/o/obchbx03sss/db.jpg
I jak? Widać różnicę?

> No jesli sie mamy licytowac to mnie ta buda z zasilaczem
> kosztowala 319zl :)

Heh, nie mam pytań :) Niektórzy to mają szczęście (albo potrafią
kombinować ;).

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/