Wyciszał ktoś ST3120026AS ? Skąd wziąć seaam.exe ?

Autor: yarcioo <yarcioo_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 09:45:54 MET DST

Kupiłem dwa dyski SATA Seagate ST3120026AS 120GB, bo Seagate'y zawsze
były cichsze od konkurencji. Te dwa pracują w macierzy Raid0 no i
trzeszczą jak Maxtory. Maxtory jednam mogłem wyciszyć programem amset.exe.
Znalazłem w sieci informacje że jest program Seagate Acustic Management
seaam.exe tylko nie znalazłem miejsca z którego go możnaby ściągnąć. Ana
dodatek na jakimś czeskim forum napisali, że działa on tylko z Baracudą
IV i V.
Jakby ktoś miał linkę do niego to bym sam sprawdził.

Zdrówka
Jarek

--
Darmo się pocę, Aby dotrzymać kroku epoce.
yarcioo@wp.pl