Re: dobra nagrywarka DVD - plextor?

Autor: Quick <jacekst_at_polbox.com>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 00:08:05 MET DST

Miałem sporo nagrywarek pierwsza SCSI w 97 roku Sony CDU-924S (tę
zapamiętałem bo była pierwsza i sporo kasy kosztowała),SCSI Yamaha ,SCSI
Teac,IDE Teac , LiteOn LTR-40125, LiteOn LTC-48161H , a obecnie mam LiteOn
SOHW-832S i muszę powiedzieć że OPOWIADASZ BZDURY wszystko zależy od tego
jak uzywasz napędu i od konserwacji sprzętu.
Nie wiem ile czasu jesteś użytkownikiem nagrywarwek ale to co wypisujesz to
same brednie, nie ma 100% niezawodnych nagrywarek. Generalizowanie że te to
HIT a tamte są błeee, to głupota, ja zauważyłem jedno.Nagrywarkę co kilka
miesiecy należy przedmuchać sprężonym powietrzem i dbać o czystość
wkładanych płyt dzięki temu nagrywarka służy dłużej. Jestem ciekaw gdzie
takiej wiedzy o nagrywarkach zdobyłeś :)
Q.