jak sprawdzic czy usb pracuje na usb 1.1 /2.0

Autor: akanid <akanid_at_bezspamowania.poczta.fm>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 23:35:40 MET DST

witam

płyta głowna gigabyte GA-7N400E-L. Zainstalowałem sterowniki usb 2.0 i
wszystko bylo ok. ale na liscie sprzętu nie mam nigdzie napisane ze jest
to usb 2.0. jak sprawdzic w jakim trybie toto chodzi? rozumiem ze zeby
chodzilo na 480MBPs to 2.0 musi byc płyta i np drukarka? jak podłączać
urządzenia tak zeby nie wystapił spadek transferu (w przypadku
podłączania bezposrednio do komputera nie przez huby)? i wreszcie jak
mozna sprawdzic w jakim standardzie dziala łącze przez usb (to znaczy ze
np nie wiem czy drukarka czy aparat cyfrowy moze dzialac na 2.0 a chce
wiedziec czy moze dzialac i czy dziala)?

wiem ze troche namieszalem w pytaniach ale mam nadzieje ze zrozumiecie
mnie i pomozecie

pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi.

Akanid.