Re: Drukarka HP610C

Autor: KaWu <Salomon41_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 21:25:38 MET DST

> Ta drukarka ta taki szmelc, że właściwie powinieneś się cieszyć, że masz
> okazję kupić coś lepszego :)
> Oczywiście koszty naprawy nieskończoną ilość razy przekraczają
> wartość drukarki (~ 0) ;)

Dzieki za rady-ale chciałem cie pocieszyc ze jeszcze nie szmelc:)
Info dla potomnych:
"jezeli drukarka pobiera papier i w miejscu gdzie ma się rozpocząć
drukowanie, drukarka "staje" i wyskakuje komunikat ze drukarka nie reaguje i
nie odpowiada"- to przyczyna u mnie był kardridz z kolorem.
Chyba za długo juz był pusty i głowica moze padła lub cos innego. Ale po
wymianie koloru drukuje jak nowa:)

Pozdrawiam