Ratunku problem z laptopem dell`a

Autor: Marcin <almerkaWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 19:52:54 MET DST

Witam
Mam taki problem:
Włączając menedżer urządzeń wyskakuje mi taki oto błąd
INNE URZĄDZENIA
       \_ Podstawowe urządzenie systemowe - Brak sterownika
       |_Podstawowe urządzenie systemowe - Brak sterownika

Niewiem jakie urządzenia nie mają sterowników, nie można ich znaleźć na płytce
z Win XP, jak zadwoniłem do Della kazali mi ściągnąć :System Utilities: Dell
Notebook System Software, Utility, Windows 2000, Windows XP, Multi Language,
Multi System, v.3.6.0, A16.
Zainstalowałem ten plik i dalej ta sama sytuacja, w internecie system
automatycznie też nie może znaleźć sterowników.
Jak można sprawdzić jaki to sprzęt i jakie są do niego sterowniki.
W delu nie bardzo chcą pomóc.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Marcin
P.S. Komp to Dell Latitude d 500.
Może ktoś ma np. płytkę z oryginalnymi sterownikami do tego kompa lub taki sam
komp i mógłby pomóc zapraszam na GG 2545394