Re: Jaka drukarke kupic?

Autor: Yogiii <Zeun_at_gazeta.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 21:11:30 MET DST

Użytkownik "WG" <wgod@interia.pl> napisał w wiadomości
news:clm17k$np5$1@korweta.task.gda.pl...

> Witam !
>
> tak, mamy kilka sztuk - co moge powiedziec,
> bardzo dobra osobista drukarka do pracy biurowej pod Windowsa
> male gabaryty - szybko drukuje, calkiem dobre sterowniki -
> nie ma z nimi wiekszych problemow, ale trzeba pamietac
> ze to sprzet zbudowany podobnie jak laserowe HP z serii 10xx czyli
> delikatne plastiki i raczej do pracy z paniami i gentelmenami :)
> ukrytym kosztem na pewno jest beben ktory musisz wymienic po 20 tys
> stron czyli jakis.. 3-4 ch latach w warunkach domowych :)
> My kupujemy te drukarki jako tansza w eksplatacji alternatywa dla
> [...]

wiesz kiedys mialem LaserJet 6L i bylem oki mialem ja z 6-7 lat
i tylko dwa razy toner zmienialem ( nie liczac rozruchowego )
myslalem o samsungu ml-1510 bo to byl najtanszy laser na rynku - 470zl
ale ona ma rozdzielczosc 600x600dpi
wczesniej tez myslalem o tej minolcie ale slyszalem negatywne opinie
np to co napisane na komputronik.pl i tu na grupie tez cos bylo
no ale ona kosztuje 600zl ma 2lata gwarancji i rozdzielczosc 1200x1200dpi
ale chce sie upewnic czy warto sie w to ladowac
wiesz nie jestem fanem makulatury i nie drukuje duzo wiec toner starczy na 2
lata
a przynajmniej tusze nie zasychaja
wiec musze wiedziec czy warto ?? ?? ?? ?? ?? ??