Re: ktory z podanych notebookow?

Autor: Adams <adams_at_as-soft.com.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 20:18:53 MET DST

Użytkownik "Czatownik" <czatownik@lycos.co.uk> napisał w wiadomości

Witam.

> Niestety na centrino mnie nie stac, ale chyba sie jednak zdecyduje na
> acere, choc hp9010 moge miec za niecale 4000zl.

IMHO nie bedzie Pan zalowal, HP/Compaq to nie Toshiba czy IBM
to klasa nizej i niestety coraz nizej.....................nie tylko w
notebookach,
z pozytywow mozna o nich powiedziec ze ladnie wygladaja. :)
HP ma czasem manewry wyprzedazy w srodkowej Europie
modeli ktore nie sprzedaja sie/ nie sprawdzily sie (szczegoly
to tajemnica) na zachodzie. Nie mam tego nagranego
na dyktafonie, i mozna to potraktowac jako plotke ale nie jako pomowienie.
:)

Pozdrawiam
Adams