program do ściągania plików + moje wymagania, co polecacie?

Autor: K78 <express_at_poczta.fm>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 18:47:04 MET DST

jak w temacie ale... tego programu chcę używać w pracy i wolałbym by nikt go
nie widział.jak pracuje. Dlatego powinien spełniac takie oto warunki:

1. program powinien być prościutki tzn. nie powinien za bardzo rzucac się w
oczy, możnaby go zwinąć do ikonki,
2. zero reklam,
3. mozna regulowac prędkość transferu (chodzi o to by nie blokował całego
netu)
4. najlepiej darmowy bym mógł długo z niego korzystać :)

a ściągam w pracy przez te głupie limity w neostradzie, zawsze to jakaś
oszczedność: średnio 22 dni w miesiącu x 200mb (tyle maksymalnie mogę teraz
przenieść do domu na przenośnym dysku) to daje jakies 4,5 giga :)))