Re: Radeon 9800SE a Zasilacz 300W

Autor: PolandMET.com <marcin_at_meteoryt.net>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 18:07:29 MET DST

> To kup sobie Antec Phantom :P

> ROTFL.

> ROTFL.

> Engelking AP26300SFC-A też jest cichy i kosztuje "tylko" 220 euro :)

Ojej, czy wszystko kosztujace mniej niz 200zł w/g was sie nie nadaje do
uzytku ?
Zakladam wiec ze wszyscy jezdzicie tez Audi, BMW i Mercami itp. bo juz Fiaty
czy Ople sie nie nadaja do jezdzenia.

Nie sztuka kupuc zasilke za 400zł. Gdyby mieli na stanie w sklepie Chefteca
360 to bym wzial inny a nie ten piszczcy ale nie maja, wiec nie beda mi
sciagac nastepnego skoro im nie piszczy i jest super cichy w ich kompie. I
wtedy bym nie zawracal dupy Wam

A tak Radeon9800 lezy na biurku i dupa.

Marcin Cimała
Polskie Centrum Meteorytowe