USB 2.0

Autor: Gobi <trutta55_at_gazeta.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 17:38:22 MET DST

Witam :-)
Już kiedyś poruszałem ten temat na forum ale dalej nie mogę sobie poradzić z
problemem. Nie mogę w żaden sposób zainstalować USB 2.0. Problem już
występował z portami dodanymi do płyty głównej P4S533-E więc postanowiłem
kupić porty wkładane w slot PCI. Miałem już AVACS i MiNt ale za każdym razem
XP je widzi ale nie może ich zainstalować. Obojętnie czy jest to sterownik
domyślny czy dostarczony z CD czy ściągnięty i Internetu. Przekładanie w
różne sloty też nie pomogło. Czy ktoś z Was miał już podobny problem. Już
nawet odinstalowałem wszystkie dostępne USB i puściłem system. W pierwszym
czytaniu się zawiesił ale za drugim razem sam zainstalował wszystkie USB 1.1
a zaciął się przy 2.0.
Pozdrawiam
Gobi
XP Pro (SP1 i SP2)