Radeon 9800SE a Zasilacz 300W

Autor: PolandMET.com <marcin_at_meteoryt.net>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 16:30:35 MET DST

Witam.
Ile pradu bierze Radek 9800SE ?
Czy na konfigu
ABIT NF7-S2.0, A2000+@2000MHz, 512MB RAM, 1x HDD 40GB, 1x CDRW, 2x male
wentylki , to zasilka RUBIKON 300W wystarczy (to z obudowy orginalnie)?

Gdzies tam wyczytalm straszne opowiesci jak to moze mi Zasilacz pol kompa
wypalic jesli bede mial za slaby lub badziewny zasilacz. Strach jest , ale z
drugiej strony nie takie rzeczy sie dzialy w kompie juz zeby po wlozeniu tej
karty mialo mi wypalic kompa.

Mam jeszcze serwisowanego Tracera 400W (lubi samozaplony), tyle ze mam
wiekszego pietra wkladac to ustrojstwo niz ten 300W. Dodam, ze ten Rubikon
ladnie napiecia trzyma, jest cichy.

Mialem Chefteca 360W z aktywnym PFC ale buczal wiec oddalem badziewie.

Nie chce wydawac wiecej jak 150zł na zasilacz, a najlepiej wogole nic.
Mam ewentualnie na oku Q-tec 350W za 105zł i Codegena 400W za 120zł
Podobno sa tez Codegeny BEZ WENTYLATORA !!!!! przez co sa super ciche

Marcin Cimała
Polskie Centrum Meteorytowe
http://www.PolandMET.com
http://www.Meteoryt.net