Re: Komputer jak najtanszy...

Autor: Norbert <norbas_at_op.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 15:28:37 MET DST

W artykule news:clo5gg$6n8$1@polsl.gliwice.pl,
niejaki(a): Adams z adresu <adams@as-soft.com.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Norbert" <norbas@op.pl> napisał w wiadomości
> Witam.

> To nie jest dobry znajomy, a Pan nie jest dobrym znajomym
> dla tego znajomego. Ja tez polecam zakup kompa w
> warzywniaku (np. Macro Cash) przynajmniej
> bedziecie razem narzekac na kompy
> ze spozywczego (te najtansze), w przeciwnym razie mozesz stracic
> znajomego, ale jezeli Ci na nim nie zalezy, poskladaj
> mu kompa w wersji "z czesci najtaniej jak sie da".
>
> pozdrawiam
> Adams

Hmmm... Widzisz... jak skladalem dla siebie to lacznie 8 tys dalem, a
znajomy ma tylko 600zl i musi sie zmiescic w tej sumie z zakupem nie
calego komputera tylko jak juz wymienilem mobo,obudowa,procek,ram.
I da sie to zrobic, wybor jrst maly ale jest i nie wiem na jakie
podzespoly sie zdecydowac. Zlym znajomym buylbym doradzajac mu zakup w
makro itp wiec nie bardzo rozumiem wydzwiek tego posta.

--
*** P4-3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT-IC7 MAX3 *** P3-1GHz, MSI-6337, 512SDR ***