Re: jak dobrze zlozyc peceta?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 12:11:48 MET DST

"Coach" <"coach_r[at"@]poczta.onet.pl> wrote in message
news:go46tdl4xsay$.f234pkp5k2gf.dlg@40tude.net...

> Nie polecam. Szumi. Do DVD zintegrowana to porażka.
> Starego Live 5.1 kupi się za grosze na allegro, a dźwięk będzie
> lepszy.

E tam do takiego celu IMHO najlepsza bedzie plyta na nforce2 ze
zintegrowanym dzwiekiem 5.1 (soundstorm nie szumi) i ze zintegrowana
grafika w tym chisecie.

> We flagowych jeszcze Intel, w reszcie AMD. IMO

Co ta sa "flagowe" flagi nosza ;-) ? Duron w zupelnosci Ci wystarczy,
jak jeszcze kupisz. RAM - tyle ile Ci bedzie potrzeba. Jak bardzo duze
rzeczy w excelu - arkusz excela zajmuje np 40 MBajtow - to i 512 MBajtow
ram nie wystarczy (znaczy nie wiem nawet ile potrzeba, zeby wystarczylo.

> Starczy. Ale jeśli masz zamiar bawić się w p2p to dorzuć drugi dysk i
> procesory ze wspomaganiem wielowątkowości.

IMHO nie warto doplacac, jesli bedzie sie uzywalo glownie office.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl