Re: Wyciszenie łożysk kulowych wentylatora PC

Autor: Damian Pietras <daper_at_DONT_SPAM_MEdaper.net>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 09:49:28 MET DST

On 2004-10-27, Friend <uniwersalny@wp.pl> wrote:

> a ja eksperymentowałem i stwierdziłem że czasami nawet pogarsza
> (posmarowałem olejem do kosiarek, olejem silnikowym i w efekcie głośniej)

A ja oliwie rowerowym finish line (z czerwona nakretka): 1 lub 2 krople i
pomaga na prare miesiecy, a nawet dluzej, jeszcze sie nie pogorszylo :).
Tyle, ze za buteleczke chca 15zl, jak ktos nie ma roweru to chyba sie
nie oplaca specjalnie kupowac. Ale zaleta tego jest taka, ze jest bardzo
rzadki, wsiaknie wszedzie (lozyska wentylatora sie nie rozbierze...), a
potem zaschnie i dziala jak smar.

--
Damian Pietras