P4 3 GHz 512/800 HT i Asus P4PE - jak uruchomić?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 08:57:53 MET DST

Wczoraj walczyłem 3 godziny z uruchomieniem tego cudeńka i się nie udało.
Procek: P4 3.0 GHz 512 FSB 800 MHz (0.13) i płyta Asus P4PE na i845PE.
Pytałem ostatnio na tej grupie czy można procek underclockować - niby można
ale jak się wczoraj okazało nie chce pójść na 166/133/100 MHz. Mam na razie
tylko DDR333 więc chciałem go puścić wolniej aby pamięć się wyrabiała, ale
mam w Windzie niebieski ekran (XP).
Co ciekawe tryb dosowy działa normalnie, instalator XP też chodzi dopóki nie
pojawi się tryb graficzny z dalszą częścią instalacji - wtedy po chwili
trach, raz zauważyłem fraghment komunikatu stopu z jakimś kluczem z _IRQL_
nie wiem co to.
Czy komuś udało się na tej płycie puścić P4 na FSB 800? Czy przyczyną
niepowodzenia może być zbyt wolna pamięć - mimo, że próbuję na FSB 400, 533?
Czy może byc procesor nie sprawny? (kupiłem go na allegro - mam gwarancję)
Proszę o ewentuaslne sugestie i uwagi - być może dzisiaj będę miał DDR400 to
sprawdzę ostatecznie czy to pójdzie, ale na razie mam dość ;-(

--
[ Mariusz: Asus P4PE P4 2GHz 512 DDR333 NEC E700 @1024x768 Asus GF4Ti4200 ]
[ 128 MB AGPx8 Zalman ZM80D HP WinFast TV 2000 Exp. Zoltrix Cobra Hitachi ]