Print serwer do HP1015

Autor: Jacek Rogalewicz <jackobi.usenet_at_awp.waw.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 08:51:23 MET DST

Szukam print serwera do HP LJ 1015. Drukarka ma zarowno zlacza LPT jak i
USB.
Niektorzy mowia, ze nie pojdzie ona z tanimi, popularnymi print serwerami, a
jedynie z tymi HPkowskimi, za zbyt duze pieniadze.
Inni zas twierdza ze pojdzie.
Mam problem, gdyz chetnie bym ja podlaczyl do print serwera za 300-400zl,
ale nie chce tez wyrzucac pieniedzy w bloto, jak to ma nie dzialac.

Moze ma ktos doswiadczenia z akurat ta drukarka (bo juz 1012 raczej na pewno
nie pojdzie w sieci, wedle tego co znalazlem na anglojezycznych grupach).
Rzekomo ma ona PCL5e, ale nie w pelni zgodny... Nic juz nie wiadomo.

Bede wdzieczny za wypowiedzi tych, ktorzy uzywaja/uzywali tej drukarki w
sieci. Napiszcie czym ja do sieci wpinaliscie.

--
pzdr.
Jacek Rogalewicz  jackobi.usenet@awp.waw.pl