Re: Drukarki laserowe mono HP - tanie modele - Który wybrać ?

Autor: Marcin Osiński <m.osinski_at_USUNmmnet.waw.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 08:47:21 MET DST

Użytkownik "Jerry.J" <jerryjacobsNO.SPAM@NO.SPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:clmddr$903$1@inews.gazeta.pl...

> Jest trzy razy wolniejsza !!!
>
> Ale która lepsza HP LJ 4, 5 czy 6 (bo ceny podobne) ??
>
> Jak będzie za rok z dwa z tonerem / bębnem do takiej drukarki (to już
troche
> staroć) ?

Osobiście mam HP 4M+ Duzy kloc (udaje mebel ;-) ) ale drukuje 12 stron na
minutę a wkład tonera z bębnem starczający na około 4 tyś. stron kosztuje
niecałe 120zł. Przebieg tej drukarki jest porównywalny z przebiegiem mojej
ciężarówki ;-) ale drukuje cały czas bez żadnych problemów i jeszcze kilka
lat napewno podrukuje.

Co do materiałów eksploatacyjnych to (przynajmniej zamienniki) będą na rynku
tak długo jak będzie na nie zbyt... a zbyt będzie jeszcze długo bo dużo tego
typu drukarek jeszcze pracuje i liczba ta się powiększa (z zachodu
przyjeżdżają co chwila HP 4, 5, 6 i to w bardzo dobrym często stanie (wiem
bo sam przywożę ;-) ).

> Czy ten sprzęt się psuje ? Jak to jest?
Każdy sprzęt się psuje ;-) W uzywanych HPkach zużywają się rolki...

BTW jakby ktoś chciał HP 4P albo 6L to zapraszam na priva, niedawno
przyjechały do kraju i aktualnie ucza się języka ;-D

--
Pozdrawiam
http://forum.ovislink.com.pl   - ogólnie o WL 1120AP