Re: Drukarki laserowe mono HP - tanie modele - Który wybrać ?

Autor: Zbyszek Misiewicz <dune_at_USUN-TO.panda.bg.univ.gda.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 08:39:30 MET DST

Usenet-szkodnik *Jerry.J*, z uporem wartym lepszej sprawy wklepał, a
było to *10/26/2004 10:17 PM*:
> Ale HP LJ 5 i 6 to starocie - inedługio nikt nie bedzie oferował do nich
> materiałów eksploatacyjnych....
I tu się mylisz.
Skoro do używanej przeze mnie HP LJ IIISi jeszcze są... A drukarka ma 12
lat.
Dobrym miejscem na oglądanie cen zamienników jest oczywiście SIETOM:
http://www.sietom.com.pl/
> Dlaczego najniższe koszty ?
> Do 1100 tonery są w podobnej cenie.....
Kwestia tego, ile toneru jest w środku.
Odradzam serię 1010, 1012, 1015.
Jej wydajność to 2500 stron - przy 5% zapełnieniu strony drukiem.
:/

Pozdr.
z.

--