Re: Wybor collerka:

Autor: Maciek D. <maciek_d_at_icpNOSPAMnet.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 07:30:22 MET DST

Użytkownik "Adam" <mileccy@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:clm63u$701$1@atlantis.news.tpi.pl...
> No to jak myslisz jak go zalozyc. Z boku bedzie mi wypychal a z tylu mam
> mozliwosc zalozenie jeszcze dwoch...co proponujesz. Zalozyc dwa na tyle
> czy wystraczy tylko jeden (jak tak to ma wypychac czy wchlaniac).

    Zasada jest taka, iż z przodu budy montujesz wentylatory nawiewowe, a na
tylniej jej ściance "wyciągówki". Wentylator na bocznym panelu powinien
należeć do pierwszej grupy i również dmuchać (zimne) powietrze do środka - w
tym wypadku trafia ono bezpośrednio w okolice karty graficznej i
northbridge.
    Poniżej wklejam Ci linka do pdf'a, w którym masz całą teorię odnośnie
chłodzenia proców AMD.

http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/white_papers_and_tech_docs/23794.pdf

--
MD