Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Green <*cotrzebausun*zdrw_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 20:07:03 MET DST

W artykule <pfollc.2ql.ln@kwinto.prv> Michal Kawecki napisal(a):

> Diagnostyka dysku programem producenta. Potenm Testdisk
> http://www.cgsecurity.org/ - spróbuj przywrócić sektor startowy partycji
> z kopii rezerwowej, albo go odbudować od zera. Na koniec chkdsk /p spod
> Konsoli Odzyskiwania.

 Możesz napisać coś szczegółowej?
Mam też problem z dyskiem.
WD80GB
Jest widziany przez BIOS, ale:
- fdisk konsoli odzyskiwania pokazuje dziwy
(10GB z "hakiem" na podstawowej partycji, i ok 10GB na rozszerzonej)
ale w tej rozszerzonej mówi, że nie ma logicznych...

- natomiast Knoppix mówi, że jest partycja podstawowa, i 13(!) logicznych
( dane są na podstawowej OK,a na logicznych to same _KOPIE_
danych z podstawowej!

Gdy ten dysk jest podpiety samotnie w kompie, komp nie startuje poza obraz
rozpoznawania sprzętu przez BIOS.

Natomiast jak jest podpięty jako slave, (albo master) wraz z dyskiem o sprawnym
systemie98,to W98 nie wystartuje dalej jak do graficznego loga Windows.....

Zrobiłem /fixmbr - ale nic nie poprawiło, natomiast:
fixboot chce ingerowac w sektor dysku C:
(sprawny Win98) na co sie nie zgadzam...

Dysk miał pierwotnie założone kilka partycji, i po pierwszym zastrajkowaniu,
poszedł do warsztatu serwisowego. Ale serwis się poddał.
Ale kombinując, gość musiał mi namieszać..... z tymi kopiami.
Rozumiem, ze te dane, co były na logicznych _poprzednio_ są
już nie do odzyskania?

Muszę uratować przynajmniej te dane z partycji systemowej! :(

Powiedzmy, że skopiuję te zachowane dane na partycji systemowej.

Co potem z tą kopia rezerwową?
Rozumiem, że jak jej nie robiłem, to jej nie ma?

A odbudowywanie "sektora startowego od zera"? Jak i czym?

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848