Re: Panel LCD iiyama

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 02:34:01 MET DST

lev@k wrote:
> za to wiele innych osob dostrzega w nich wygode, niskie koszty eksploatacji
> nie mowiac o zachowaniu prywatnego charakteru zdjec dzieki mozliwosci
> omijaniu fotolabu. co do papieru - nie sposob sie nie zgodzic. "naturalnym
> srodowiskiem" dla takiego materialu zdjeciowego jest nosnik cyfrowy, co mi
> osobiscie bardzo odpowiada..
> zreszta o czym tu specjalnie sie rozwodzic - za pare lat aparaty 35 mm
> bedziemy ogladac glownie na zdjeciach - i to zapewne cyfrowych ;-)
Hmmm Nostradamus czy inna wrozka? O plytach winylowych tez tak gadali...
Jezeli ta technologia aparatow cyfrowych ma przyszlosc - to moze masz
racje. Tylko ze juz jest dlugo na rynku a dalej ma niedorobki wieku
dzieciecego, cos mi sie wydaje ze te przetworniki na razie im sie nie
udaja... A to ze miliony much jedza g... nie znaczy ze ja tez musze.

No ale to OT
WL