Re: Nowe obudowy Chieftec :)

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Wed 27 Oct 2004 - 00:27:02 MET DST

Radek D wrote:
> Co jak co ale są kółka mam nadzieję że będzie można takie do BX dokupić ?

Kolka mozna dokupic do kazdego typu.
Nowe Chiefteci sa bardzo fajne, ale maja kilka niedociagniec :/

Sprzedalem BX'a i teraz mam Mesh'a - LCX-01B-B-W, wersja przedluzona :)
Jest to Medium Tower tej obudowy:
http://angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=827

A wiec - wiecej dziur, wiecej halasu ze srodka - dudni bardziej od BX.
Nakleilem maty Akasa - zakleilem wszystkie dziurki w drzwiach bocznych,
oprocz tej na wys. procka - pomoglo, temp w obudowie 35'C.
Wentyl 120mm - jest glosniejszy od 1x90 (1x90 byl wystarczajacy) :/
Teraz mam ustawiony 120mm na jakies 900rpm i jest spokoj :)

Mocowanie HDD - tragedia :/
Sam pomysl jest OK, ale "kosz" z szynami powinien byc obrocony o 90
stopni w lewo - zlacza SATA nie mieszcza sie miedzy dzwiczkami bocznymi,
a HDD :/

Niestety jakosc nie jest rewelacyjna (w BX tez nie byla):
1. Wibracje z HDD zamontowanego do szyn przenosza sie na cala
konstrukcje - nie tylko wibracje przy pracy glowicy, ale tez te, ktore
powstaja przy obracaniu talerzy - bardza kiepsko :/
2. Powloka lakieru - bardzo cienka, wyjatkowo latwo zarysowac obudowe
tdo blachy (np: przez przypadek przesunac pudelko od CD) - kiedys mialem
Modecom Feel IV i ten mial duzo lepszy lakier :/

Cena powinna byc o 100zl nizsza :/

--
www.amit.pl // FPH Amit - maszyny i urządzenia do sitodruku
www.tee9o.dtdns.net