Re: PII bez wentyla ?

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 23:09:39 MET DST

Radek D wrote:

> Na starym PII 350MHz wiatraczek zaczyna przypominać suszarkę i
> tak myślę że możnaby go odłączyć ale płyta główna nie ma zabezpieczenia
> przed przegrazniem procka.
> Ktoś już próbował odłączyć wiatraczek ? Czy procek się nie przegrzeje ?
> Jak to sprawdzić ?

Mam u siebie PII 300MHz i raczej nie próbował bym zdejmować wiatraczka.
Skubany nawet z firmowym wiatrakiem potrafił się nieźle nagrzać. Ostatnio
przy pomocy imadła i wiertareczki (serio) zamocowałem do radiatora cooler
od jakiegoś około-gigahercowego AMD :) Wiartak chodzi dużo ciszej i
temperatura spadła o kilka stopni :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *