Re: IBM T22 vs Dell LATITUDE C600 ?

Autor: kgorczewski <kgorczewski_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 23:06:26 MET DST

> Obudowa ta ma jedną dość poważną wadę, nie można na niej kłaść nic zbyt
> ciężkiego, lub za mocno ściskać gdyż klawisze powodują uszkodzenie matrycy
> :(

W Dell-u odciśnięte klawisze też są na pożądku dziennym ( ponad 70 % ma
odciski ).
Nie spotkałem się w IBM z pękniętymi obudowami przy zawiasach ( Dell czasami
ma ).

> Wspomniałeś o baterii, co składa się na wyższość baterii IBM`a ?
Mam do czynienia z kilkoma ( 3-4 letnimi ) laptopami zarówno Dell jak i IBM
były
one różnie używane ale baterie IBM-a zawsze dłużej trzymają ( choć nie wiem
czym
to może być spowodowane ).

> Jeżeli zmienię to niestety grafa będzie 8MB :((((
Można przełożyć w przyszłości kartę grafiki ( nie jest to mocno
skomplikowana
operacja ) a karta z 16/32 MB pamięci jest o niebo lepsza.

> Wyczytałem na jakimś Amerykańskim forum, że C600 jest najlepiej
> sprzedającym się notebookiem na świecie, ciekawe ile w tym prawdy ;)
Nie dziwie się, komputer ładny, pomyślany. W stanach 70% rynku ma Dell.

> Nadal nie wiem czy zmieniać :(
A co masz ( tego IBM-a ) ??
Zależy do czego potrzebujesz. Z odsprzedażą Dell-a nie ma większego problemu
z IBM-em nie wiem.