Re: Kupno laptopu - dosw. prosze o pomoc...

Autor: Krzysiek <krzyno2k_at_o2.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 22:37:05 MET DST

Notebooka uzywam od marca/kwietnia. Chodzi po okolo 8h na dobe, musi robic
tez za komputer stacjonarny i od czasu do czasu jakis wypad w teren. Klapa
chodzi tak jak chodzila na poczatku, zawiasy trzymaja zadnych luzow nie ma.

Glosniki nie sa najlepszej jakosci (mam Amilo D, nie wiem jak w innych
modelach) ale ujda. Nie podoba mi sie srebrny kolor obudowy wolalbym cos
czarnego, ale po pol roku pracy jeszcze farba sie nie wyciera (np w
miejscach gdzie sa nadgarstki).

Notebook zaopatrzony jest w 2 wiatraki. Jeden na procku wlacza sie co jakis
czas na chwile, pozatym jest cicho. Podczas duzego obciazenia chodzi
czesciej, a dokladnie wtedy kiedy temp. procka osiagnie 55C. Drugi jest na
grafice, wlacza sie praktycznie po wejsciu w tryb 3d, uruchomienie gierki
itp.

Podczas pracy na bateriach procek jest zwalniany do 2GHz, co troche
oszczedza baterie. Procek to zwykly P4 2.8GHz (nie mobilny). Czas pracy na
bateriach do 1h50min, tyle udalo mi sie wyciagnac, standardowo okolo
1h30min.

Pamiec mozna rozszezyc do 2GB zwyklymi kostkami. Dysk do demonow szybkosci
nie nalezy tylko 4200 obrotow.

--
Krzysiek