Drukarki laserowe mono HP - tanie modele - Który wybrać ?

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 21:37:05 MET DST

Witam

Którą wybrąc HP laser mono - 1012 , 1015 czy 1150 ???

Czym one się różnią ? Bo ja istotnych różnic nie zauważyłem....

Zależy mi na dobrej jakości wydruków i taniej eksploatacji ( materiąły
nieoryginalne - zamienniki lub/i regeneracja)
oraz w troche mniejszym stopniu na małych wymiarach i szybkim starcie (od
momentu uruchomienia)... Ale to minej ważne ;
najwązniejsze - jakość wydruku i cena wydruku jednej strony...

Którą z tych trzech polecacie ?

BTW. Prosiłbym o jakąś stronę z zamiennikami tonerów i bębnów do laserówek
HP tej serii - chce poznać koszty eksploatacji....

TIA

Pozdrawiam

--
J.J.