Re: Wybor collerka:

Autor: Maciek D. <maciek_d_at_icpNOSPAMnet.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 20:35:53 MET DST

Użytkownik "Adam" <mileccy@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:clm519$1e8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ma
> Hehe widze ma dwie strony tego wszystkiego tylko ktory!?? :) Bo gdzie i
> jakie to wiem tylko nie wiem jaki mam wybrac...do tylniej czesci obudowy
> czy ma wchlaniac powietrze a moze "wypychac" z wnetrza...bede cie meczyl
> :P A moze ten za 11,50: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=33757391
> wypychajacy na zewnatrz :)

    Hmm... o ile się nie mylę, to jeszcze dwa dni temu te coolerki były o
1,50pln tańsze. ;-D Tak, to bardzo dobry wybór, nie znajdziesz lepszych
nowych wentylków 80mm w tej cenie. A to, czy wentylatorek tłoczy powietrze
do odbudowy, czy je z niej wypycha zależy tylko i wyłącznie od sposobu, w
jaki go zamontujesz. ;)

--
MD