Re: p2b +Cel 1GHz lub 1,2GHz

Autor: WojtasJD <not_at_now.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 20:16:10 MET DST

> A pod adresem:

http://homepage.hispeed.ch/rscheidegger/p2b_procupgrade_faq.html#voltage_reg
ulator
> jest napisane, że HIP6019BCB da zasilanie od 1.3V do 3.5V.

a czyż nie tak przepisalem z PDF'a ?

> I znów pytanie:
> Jeżeli mam ten układ i przejściówkę z S370 na Slot1 bez regulacji napięcia
> to czy prcocesor prosząc o zasilanie dostanie np. 1.45V przy ustawieniu na
> płycie VIO na default i AGPFS n 2/3?

tu nie chodzi o VIO a o Vcore
tak, w Twojej wersji nie musisz sie martwic o to co bedzie chcial CPU
(a nie tak jak w mojej gdzie podaje na HIP6019 kombinacje ktorej ten nie
obsluguje, co konczy sie podaniem na Vcore 0V i nie odpaleniem kompa)

> A jeżeli chodzi o ustawienie FSB to czytałem, że wg. nieudokumentowanych
> ustawień mnożnik np 9x, 10x itp jest przeniesiony na np 2x, 3x.
>
> Coś o tym słyszeliście?

tak, ale co Cie mnoznik obchodzi skoro CPU to nie obchodzi :P
zas jesli chodzi o FSB czasem na plycie i nawet w manualu nie ma a pod
pewnym ustawieniem zworek moze kryc sie np wartosc ktora pozwoli Ci
ladnie podkrecic proca.