Re: SpeedFan - fitness 43% - co to oznacza?

Autor: Bob <bogdansz.usuntoboniedojdzie_at_silesianet.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 19:48:38 MET DST

Leming wrote:

> Seagate Barracuda (chyba III) 37 GB, ma już ze 2 lata.
> Widać ten typ jak ma...
> Co do "smarta Realocated sector Count" to w tym momencie nie jestem wstanie
> odpowiedzieć, bo piszę ze służbowego kompa, a nie domowego ;-) Na
> marginesie - gdzie szukać tej opcji?

Szukaj tego w SpeedFanie, w zakładce SMART, po wybraniu dysku pojawia
się poarenaście wskaźników. Jeden z nich (u mnie czwart od góry) to
Reallocated Sector Count. Jeśli nie były sektory podmieniane z zapasu to
we wskazaniu <value> powinno być 100

Pozdrowienia i życzę żeby problem okazał się trywialny (np uszkodzona
tasiemka :-) )

Bogdan