[TECH] SB 4.1 jak to działa ??

Autor: :> PABLO <:) <pablogit_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 18:47:55 MET DST

Witam,
Pytanko może trochę lamerskie, ale co tam, przyznaję, że nie znam się na tym.
Karta CREATIVE SB 4.1 Digital
Widoczne są 4 gniazda (od lewej) niebieskie, czerwone, zielone, czarne.
Jak do tego podłączyć 4 satelity i bas ?
Domyślam się, że niebieskie jest od LINE-IN, czerwone od MIC, zielone wypada
że głośniki stereo i czarny chyba bas, a gdzie jeszcze dwa głośniki ?
Czy do tej karty jest potrzebny jakiś specjalny zestaw głośników 4.1 ?
Czy może da się jakoś domowym sposobem podłączyć normalnie cztery satelity i
bas ? bo został mi z kina taki zestaw głśników.
Ja coś czytałęm o jakimś wyjściu SPDIF, czy (jakoś tak), o co tu chodzi ?
pozdrawiam...