Problem z monitorem

Autor: Bialy <1092403_at_Gadu-Gadu.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 17:09:22 MET DST

Dzisiaj cos sie stalo mojemu monitorowi. Jest to zwykly CRT, LiteOn,
17", ma ze 3 lata, ale byl calkiem dobrze traktowany :)
Otoz niby to nic takiego, ale jednak problem powoduje lekkie
znieksztalcenie obrazu. Do rzeczy:

lewa krawedz obrazu jest jakby kopnieta na dole i nie jest rownolegla do
czesci plastikowej monitora (mam nadzieje, ze w miare zrozumiale
pisze... ;), natomiast prawa strona jest OK, rownolegla, itd.
Resetowalem monitor przy pomocy przyciskow, ale to nic nie daje.
Odpinalem go od karty i podpinalem, ale rowniez to najwidoczniej nie
jest przyczyna...
Nie wiem, co mam zrobic, bo zadna opcja nie pomaga - prawa strone
ustawilem idealnie, natomiast lewa jest 'krzywa'. Ogolnie to przypomina
to lekko jakis trapez...

Prosze was o pomoc, czy to jest do naprawy, czy do wyrzucenia, czy jak?
Ogolnie da sie na tym pracowac, ale troche drazni i przeszkadza...

W odleglosci ok. 20-30 cm od monitora (powyzej po prawej stronie, tak
jakby po przekatnej) stoi glosnik od wiezy i zastanawiam sie, czy to aby
nie mialo na niego wplywu, ale ten glosnik juz tam jest z poltora
miesiaca, a poza tym to chyba by 'zniszczyl' prawa strone...

No nic - ja jestem laikiem w tej dziedzinie, wiec licze na wasza
pomoc... Dziekuje i pozdrawiam!

--
Bialy ~ GG: 1092403