Re: dysk tawrdy

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 17:01:14 MET DST

> parametrów dysków które podałem najlepiej wypada Caviar i Samsung
> pierwszy ma dodatkowy plus bo 3 lata gwarncji. Dlatego pytam jeszcze raz
> jaki wybrać ? doradzi ktoś ?

Jezeli z najlepszych zostaly ci tylko Samsung i Caviar to kup tego z 36
misiacami gwarancji pasc moze kazdy bez wzgledu na marke i nie koniecznie w
pierwsym roku uzytkowania wiec lepiej miec wiecej gwarancji, pozatym jakbys
sprzedawal aby kupic jeszcze wiekszy czy jak to zawsze sprzedajesz z
gwarancja.

--
Pozdrawiam
BUNIEK