Re: CALIFORNIA!!

Autor: MAc <mac_dx_at_tosiewytnie.poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 16:39:43 MET DST

To ja z innej beczki - mieliśmy 5 toshib i WSZYSTKIE miały tą samą
chorobę - wyłamany zawias mocujący pokrywę - najpierw pojawiło się
delikatne włosowate podłużne pęknięcie a potem wyłamało się całe
mocowanie. Możliwości naprawy (bielsko techmex) ŻADNE. Ani gwarancyjnie
- to samo tłumaczenie - ani odpłatnie. Spotkałem jeszcze kilkunastu
użytkowników różnych typów toshib - i tylko dwóch z nich nie miało tego
typu problemów.
co gorsza widziałem też della i starego IBM380D z tą samą chorobą.

Więc - jeżeli chodzi o zawiasy, to wygląda na to, że wszyscy podchodzą
do problemu identycznie.

Niestetu o CA potrafię powiedzieć tylko tyle, że jedyny w mojej okolicy
działa od 5 lat bez wad. Ale właściciel to mpedant i otwiera go zawsze
baaaardzo delikatnie - więc to nie jest miarodajne.
MAc