Uzywany notebook ~2000 pln

Autor: Wlodek <nie_at_mam.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 16:21:11 MET DST

Witam.

Mam pytanie - czy warto inwestowac w uzywanego notebooka ? Bedzie od sluzyl
glownie do pracy biurowej (Office) oraz interenetu. Mam do wydania ok. 2000
zlotych i raczej nic nowego w tej cenie nie dostane.

a wyglada w praktyce praca baterii takich starszych notebookow ? Bardzo odbiega

od nowych modeli ? Nie ukrywam ze czas pracy na baterii jest wazny.

Za czym polecilibyscie mi sie rozgladnac ? Mysle o zakupie na Allegro.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl