Mainboard MS-6140

Autor: Slaey <spamuj)>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 15:51:59 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczów,

Mam PCta z płytą MICRO ATX EX7 MAINBOARD, procesor 300 MHz. Płyta za
pośrednictwem mnożnika x5 może przetaktować go do 333 MHz. W opoisie płyty
główne jest zaznaczone jak się to robi, tzn. zworkami JP1. I tak też
zrobiłem. Niestety przy odpalaniu kompa nadal wyświetla mi 300 MHz, a nie
333 MHz.
Pomocy!
Czy w Biosie coś trzeba zmienić? Ale co? W książce od płyty nic takiego nie
pisze. Jest tylko przedstwiony mnożnik na płycie za pomocą zworek...

Dzięki